Off

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam..

cuba bayangkan, bila saja anda bangun daripada tidur yang lena, ada berada di tempat yang anda sepatutnya berada! bersama2 dengan orang yang begitu meyokong dan sentiasa merindui anda! ceewaaah~ home sweet home :)

mungkin masih begitu awal, tapi mungkin ini saja peluang yang saya ada.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

berhati2 di jalan raya dan ingatlah orang yang tersayang, terutamanya saya :P love u guys~

6 Responses so far.

  1. ain says:

    salam~
    sudin, bawak balik dodol yg abah ko buat!

  2. hahahhaha!sengal ko sudin..aq nk blk gak..mak x kasik..itu bermaksud mereka x syg n rindu aq ke?sedeyh r cmtuh

  3. Aisyahuh says:

    sudien, Selamat hari Raya maaf zahir batin gak! :)

  4. Tanpa Nama says:

    salam.
    sudin, maaf zahir batin~

  5. weh sudin..hg balik raya x?
    x nampak pn kt lcct aritu..

  6. udienjai says:

    ain: abah aku x buat dodol la..

    anum: urm, diorng syg jgk tu. syg duit. haha' joking jer.. alah, kau pon baru blk kan? die nak anak dia kenang parents diorng n buat salam perantauan. :P

    ais n ana: maaf zahir batin :)

    man: eyp, aku blk jgk la.. urm, aku blk sini naek mas aritu, tu yg x jumpa kot