Perkenalkan teman baru saya

Salam.

Twitter: berbaloikan menganaktirikan blog kehidupan  dengan blog kesihatan?

Dah lama tak merepek dan membebel. Lebih2 lagi kerja mengupdate dah diduakan dengan blog kesihatan yang 'eh, sihat ke?' tu. Kesian peminat I yang ternanti2kan sessi merepek kita ni. Eh ada peminat ke? Adaaaaa. cewahh.
_____________________________________________________________

Sejarah dan pengalaman hidup mengajar kita untuk menjadi lebih kuat. Menjadi manusia kita seadanya sekarang -baik atau buruk- di mana perjalanan yang dilalui menjadi semakin sukar dengan onak duri kehidupan. Seberapa besar kejayaan, tidak bergantung kepada berapa banyak pencapaian tetapi seberapa banyak kau menjadikannya pegangan.

_____________________________________________________________

Kawan2 FB ramai yang dah tukar gambar macho seksi dan perzen cun mereka kepada gambar kartun yang comel dan wahhh penuh kenangan itu. Dan aku tukar kepada gambar kartun yang baru semalam Nisa postkan dekat FB.

Dan beberapa orang tanya, eh sudien, tu kartun apa? zzz tak tau la nama dia apa. Tapi disebabkan kita serumpun, aku namakan Judin Jelani. So jawa kan? -_-

Perkenalkan teman baru anda:


Secara jujur, aku bukan peminat kartun - namakan jer apa kartun yang ada- takde satu pun jalan cerita dan watak yang aku boleh hafal semua, kecuali doremon je yang aku boleh ingat nama karakter diorang. Noob giler kan?

Oh, apakah yang aku buat masa zaman hingusan dulu. *mood menyesal*

2 Responses so far.

  1. Anisa says:

    terharunye bace..yer
    saye jawa totok jugakk
    makan sambal totok
    hahahahah

  2. haha.Judin Jelani? Gile laaa ;)