Abahjai

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam.


Jarang aku bercerita tentang abah. Sebab memang aku agak jarang berborak dengan abah kalau nak banding aku borak dengan mak. Kalau telefon rumah pun, aku jarang cakap dengan abah, dan aku lebih suka telefon hp emak daripada hp abah. Mungkin sebab abah sibuk. Abah selalu sibuk. Mak pun kadang2 cakap, abah tu suka sangat menyibukkan diri. Tak boleh nak duduk diam kat rumah. Tapi bila abah ada kelas hari sabtu, ada pula abah kat rumah, haha' kantoi!

Tengok je muka abah, dah dapat tahu abah memang garang. Dengan misai lentik mcm A.Galak. Memang masa kecik2 dulu, kami semua pun takut dengan abah. Tapi kalau nak banding dengan murid2 abah, diorng lagi takut daripada kami. Masa tu la kami boleh berlagak yang konon2nya kami la hero xD

Sebelum aku bocorkan semua rahsia tentang abah, baik berhenti sampai sini jer. Hihi'

Abahjai, Happy father's day :D

3 Responses so far.

  1. ain says:

    salam~
    0oo..
    abah ko cikgu yea?
    baru aku tau...
    (tak nampak garang pun. macam pengasih dan penyayang je ;)

  2. Tanpa Nama says:

    salam..
    [haha~] segarang-garang manusia, pasti punya sifat pengasih & penyayang juga =D
    -oldabest xm