Kau dengan cerita kau, Aku dengan cerita aku

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam.

Bukan semua yang kita suka, orang akan suka.
Bukan semua yang kita minat, orang akan minat.

Harapan aku adalah harapan aku.
Harapan aku tak semestinya harapan kau.
Tapi tolonglah jangan musnahkan harapan orang lain.

boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka sesuatu padahal ia buruk bagi kamu, Dan (ingatlah) Allah jualah Yang Mengetahui (semua itu), sedang kamu tidak mengetahuinya



Sampai sekarang, aku masih tak tahu apa yang terbaik untuk aku.

6 Responses so far.

  1. apsal entry ko lately sedikit emo nih.kalah blog lama aq.haha!

    rindu aq ke pe?=p

  2. xsemua orang tu sama,and that what makes the world much more interesting.bole explore macam2 kan?
    yg penting ialah respect and tolerate each other :)

  3. Aisyahuh says:

    aq punya confirmation word adalah "istri". LOL

  4. udienjai says:

    anum: membujur rasa memendam duka. Lihat-dengar-rasa.. kat tu tittle aku, so x best la kalo xde cerita air mata :P

    ana: kan? tp respect n tolerate each other tu sgt susah. kalau kita boleh buat, belum tentu org laen boleh buat.

    ais: urm, ok, aku agak tak paham! haha'

  5. Aisyahuh says:

    ek! sudien!!

    bila aq tulis 'confirmation word' tu maksudnya pengesahan kata bila nak tinggalkan comment. kan ada kita kene rewrite word yg dia tunjuk..

    so masa aq nak tulis comment kat ko die tulis 'istri'. aq rasa kelakar sbb jarang jumpa ayat melayu. takdak langsung berkaitan dgn apa ko blog k. :P

    by d way, kata pengesahan skrg 'forke'. langsung tak klakar.