Mungkin ini caranya untuk mendapat markah yang baik dalam exam blok!

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam.

Rasa2nya ni kali kedua aku bangun pagi dengan rasa yang sangat terkilan. Atau lebih tepat dengan rasa yang sangat pelik, ataupun bingung dengan apa yang berlaku.

Pertama, ada suatu ketika bila seseorang masuk ke bilik, tengah malam masa aku tengah tidur, tengok laptop aku yang tengah ternganga dan habis loading youtube sebanyak 12 tab, klik2 sambil bercakap2 sorang diri (dan aku tersedar), dan kemudian dia tutup (turn off) laptop aku! Habis semua apa yang aku tunggu satu malam dan aku blur kenapa dia buat macam tu..

Kedua, pagi tadi bila aku terjaga oleh alarm hp jam 5 pagi, sebelum bangun subuh sempat lagi nak check farmville kat Fb,terus terkesima bila dia cakap:

Your account has been temporarily suspended

Ok. Apa yang berlaku pun aku tak tau.

Semalam lepas balik skillab ECG, seperti biasa la. Melarha'kan diri dengan Fb ni. Tapi pelik giler bila tiba2 kat live feed(s) ada aku post something yang sangat-tak-kelakar kat wall orang lain. Habis terpaksa aku mintak maaf kat semua orang.

Ok. ingatkan camtu jer. Rupa2nya malam tadi pun dia post lagi benda alah yang bongek tu. Sempat lah jugak tanya Mal macam mane sambil borak2 ngan dia pasal merapik-kerepek joke! Haish~Mal suruh cuba tukar password Fb tu. Memang dah check kat acount settings dah, tapi malas nak tukar password lagi sebab malas nak pikir password yang senang nak ingat.

Huh' balasan kat orang yang taksub sangat maen game sampai 24m jam sehari seminggu ngadap Fb jer. Nasib baik aku tak buat test yang 'How addicted r u to Fb'. Kalau tak, sure dia cakap 'Kau memang euphoria giler ngan Fb'!

Jadi, kepada korang semua, sorry sangat2 kalau2 aku ada terpost bende pelik lagi bangang tu kat korang. Aku tak tengok pun apa yang dia post. Tapi harap2 bukan benda2 pelik yang sangat2 pelik la.. haha'

Urm, masih tengah pertimbangkan nak re-new balik akaun ataupun buat yang baru. Mungkin tak untuk masa terdekat ni. Tapi tengoklah kalau2 aku dah sampai keluar s&s pening2 kepala, demam, batuk, selesema, sesak nafas, sakit menjalar keseluruh badan terutama jari2 tangan sampai ada clubbing fingers, insomnia, gelisah, dan mungkin jugak sampai ada heartburn sebab tak buka Fb! (wokayy, sila diagnose!) :P

Jumpa lagi!
Jangan rindu aku yer.. :X

5 Responses so far.

  1. owh.bagus sekali!
    selamat brjya.aq exam nxt week. =(
    horror!!!

  2. udienjai says:

    anum, ni bukan bagus sekali atau dua kali atau berapa kali sekalipun, tapi ini urm..perasaan-depress-tp-cuba-nak-buat2-happy! :(

    all the best anyway :D

  3. salam bro,

    ada kawan tanya,

    ada x bas daripada airport ching di singapore pergi ke larkin/johor?

    terima kasih

  4. udienjai says:

    Salam osama, nnt aku reply kat chatthing box blog kau. mybe nak reply kat sini agak panjang..