Kadang2 aku terlalu banyak sangat berpikir. Yela, fikir sesuatu yang kadang2 tak penting dan tak perlu. 


Fikir pasal volley untuk bandung games nanti. Macam mana position, macam mana formation, macam mana team lawan hebat ke tak, macam mana nak main nanti, siapa yang kena main, siapa yang first 6 yang kena main, apa position diorang kena main, sampaikan masa lebih dua bulan yang ada untuk decide siapa 12 orang yang nak main pun masih tak cukup. Fikir nanti apa perasaan diorang, fikir nak ambil junior yang tak tau main atau senior yang tak tau main jugak, fikir perlu ke nak tunggu junior 2010 masuk baru nak buat pemilihan, dan soalan2 yang terus berlegar dan aku akan terus berfikir.

Fikir pasal Seattle Grace Mercy West's merge sampai terbawa2 dalam mimpi. Ikut Derek Shepherd masuk kat bilik meeting, jumpa Richard Webber gaduh2 sikit pastu buat2 pergi tandas padahal nak menyibuk nak tau siapa yang akan kena tendang. Termasuk jugak sampai baring sekali atas katil sambil fikir macam mana nak bedah Issac punya tumor yang macam wow awesome giler punya pembedahan nak buat. Ceit kalah Derek siap lukis kat wall bilik dia dengan Meredith Grey (yeay~ macam dah terpikir nak buat wallpaper apa untuk main wall kat bilik nanti -_-" )

Atau fikir macam mana nak tolong Arizona Robbins selamatkan budak kecik yang parents dia dah laburkan $25 juta yang macam - duit korang ada berapa billion la weiii! pastu sebab Dr Robbins macam sedih dan tak boleh nak berkata2, aku pulak yang menyibuk nak explain kat mak abah budak tu apa yang berlaku, dan siap aku pujuk Dr Robbins tu dengan ayat 'You are great!'. Sangat comel tetapi agak scary bila Callie Torres cakap camtu.

Arghh.. ni asyik  fikir yang merepek dan bukan2 ni. Bila masanya pulak kau nak fikir pasal proposal research dan menghafal lecture notes? 

2 Responses so far.

  1. Unknown says:

    hahaha... bgus sudin.. byak ko fikir.. x sakit kpla ka?? hihih.. ko nak jd neurosurgeon ka sudin.. mantap..

  2. heh
    pilih spe yg layak..senior junior belakang kira.itu br professional.

    yg x sedar diri nk duk dlm team tapi apapun x reti..BO LAYAN

    yg sedar diri heabt tp prakti sharam skalik x perg bajet dewa pun,BO LAYAN

    sekian,
    aq yg kononnya professional