Keenakkan gelak ketawa di kala bersendirian

Salam.

Ya. agak pelik tajuk post kita hari ni. Keenakkan tu mungkin sebab tadi baru je lepas makan bihun sup dan sambal kicap yang pedas giler membakar esophagus di kala hujan renyai yang menyebabkan bont*t malas nak bangun dari katil Adi (baca: KATIL ADI) <-- WAHAHA' untuk makan bersama Gobi dan Lee yang konon2 petang tadi bersenam untuk  memantapkan bont*t. Boohoo bila dah 2 kali tulis bont*t dalam satu perenggan sebab Lee dah bagitau cara yang berkesan untuk membesarkan dan memantapkan bont*y yang kecik ini. Muka -_- sebijik sebab Yon pernah cakap depan2 yang bont*t aku kecik dan perlu dibesarkan sedikit. HOI! ni dah berapa patah bont*t kau tulis dalam satu perenggan ni? Padam balik!

Tak nak. Bluek!

1. Di masa tenggang yang nian lapang ini, benda yang suka suka suka sangat aku buat selain Yotube-ing, FB-ing, dan tengok America's Next Top Model, Canada's Next Top Model dan Britain's Next Top Model yang tengah on-air maraton kat StarWorld sekarang ni, aku suka juga membuat jalan blog (blog walking) -_- Sangat kelakar giler bila ada satu blogger ni, dia chinese tapi kadang2 dia tulis blog dalam BM kalau dia tengah bosan. Comel jer. Dah la dia suka pakai baju melayu sebab dia kata multipurpose -pergi beraya/open house atau buat baju tidur/pyjamas. So true and tertonggeng punya kelakar kan? 

Dan bila dia pergi Tesco nak beli baju melayu sambil mak dia tengah pilih ayam yang paling gemuk dan besar (sangat terjemahan mendadak - direct translations) ada sorang makcik ni yang puji dia sebab tolong mak dia pergi belanja untuk raya. Siap tanya raya kat mana lagi. Dia pun jawab je la dia orang melaka dengan slang cinapek (no offense, dia yang tulis camtu lol). Pastu mak dia datang la kat situ dan diorang berborak dalam bahasa cina. Bila mak dia pergi jer, makcik tu cakap 'Eh anak2 sekarang fasih cakap cina laa. bagus tu'. Get it? *Lawak giler*

2. Kalau ada baca post kat bawah yang tak bertajuk ni, ada Hanafiah sengal komen. Aku tak pening ke? Cis. Nak perli yang aku selalu je pening magraine sakit kepala bila tengok cita pasal medicine, atau belajar. Neurosurgeon? Dulu jer bila tengok Derek Shepherd yang cool giler masa musim pertama, kedua... lepas2 tu WhatTheFarmville la kan bila semua blok exam pasal neuro aku dapat donkey. ok yang ni tak lawak. Siapa gelak, siap!



3. Atau bila Lexie Grey putus dengan Mark Sloan dan dye rambut dia jadi blonde chick yang hot dan semakin wow menjadikan dunia kita semakin aman dan tenteram. Ya, environmental friendly. Selamatkan alam yang semakin tercemar dan sarat dengan masalah, pemanasan global dan sebagainya, dengan kitar semula (recylce). Argh.. macam mana nak terangkan yang kita kena menggunakan semula bahan yang terbiar untuk selamatkan alam sekitar? (dalam konteks seks di mana kita kena buat hubungan dengan ex kita - recycle) Faham?

Hi hi hi hilarious~ :x

Rindu Izzie Stevens. Bila nak muncul ni? :'(