Buku Wajib

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam..

Maaflah, menyibukkan diri ada banyak cara. Salah satunya dengan menganggap sekarang masih lagi cuti dan bermain dengan sepenuh hati tanpa mempedulikan apa itu exam. Alah, kimie yang darjah satu tu pun tau-ada apa dengan nombor kan? apa lah nak pening2 pikir antara dapat nombor 1 dengan nombor 22.

Masih lagi gagal untuk mengkiasukan diri.. orang lain dengan bangga dan bahagianya boleh melampau ( baca:over) tapi pointer tetap maintain 3.5. yang kita ni suka bermalas2an dan duk terperap tapi .... paham2 sendiri la ya..

Sekarang tengah hujan. Permulaan 2001 pun masa hujan, dan berakhir juga dengan hujan. Sesunggunhnya hujan itu rahmat dan berkat!

1. We never know what future brings, but as long as we have that trust, everything's going to be fine -cepe

2. First day kat koleq, dunia menangisi perpisahan kita dengan parents, tapi last day kita, dunia tangisi perpisahan kita dengan koleq dan isinya -nageb

3. Gambar kat page depan tu cute sgt.. duuhhh! -jimie

4. Rise to the occasion, may the band forever walk in the corridor of glory -piske, Press 03'

5. You will started to appreacite the others when you are losing them -khir

6. Sebelum tidur, baca doa, pikir positif, maafkan orang lain -dari dia, untuk saya dan untuk dia

7. May you pass with flying colours -ajiem

8. Every cloud has a silver lining -aizal

9. Kau tak dapat straight A1's pasal jambu, siap la kau, aku gelak! -ikrom

10. Perjuangan masih belum selesai -pelong

11. All the best to you. Take care -Miss Grace

12. Saya akan ingat abg sudien as antara f5 yang paling baik dengan saya -iss

13. Aku janji next year aku akan tebus tebus balik. Aku akan make sure koleq champ! -meno (dan dia kotakan janji dia)

14. Long ago, I shot a bow, where it fell I did not know, Much later I found it under a huge great oak, I picked it up still unbroke.. -baku

15. Walaupun hayat makin menyirna, tetapi kenangan makin mendatang. Tiada apa yang lebih berharga selain masa dan kenangan -raja

*hanya sebahagian sahaja

Semoga Engkau beri aku pedoman dan kekuatan, dengan doa dan harapan mereka.


4 Responses so far.

  1. no. 6...
    dia?uiks...sudin,diam2...rupe2nyeee

  2. udienjai says:

    erk.. apa plak la yg ana ni tgh pikir ek??! yg penting bukan yg pelik2 ok..

  3. pqa pn rase pqa pk same mcm ana..hehe

    sudin save sume sms ke ape ni?
    jarang guys camtu=)

  4. udienjai says:

    nope.. namepon buku wajib..
    xkn sms plak.. seriuosly, jgn pikir pelik2.. *sigh*