Poyo itu Anam

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam..

Anam, kau sangat poyo. Bukan saja poyo, malah sengal dan agak ... (ok, aku tak tau nak describe macam mana)

Thanks sangat2 sebab belanja makan, tumpang rumah dengan muka tak malunya, ambil crunchie sampai 3 (ke 4?) walaupun kawan kau offer sekali jer (ok, aku dah lupa nama dia. sorry), pinjamkan iPod main game sampai pecahkan record kau, bawak jalan2 sambil buat muka selenge sepanjang aku kt Aussie aritu.

thanks jugak sebab jadi Clarinetist yang berjaya dan Ahlulguild yang liberal lagi berwibawa. Haha' Dan thanks sebab ada bila masa susah dan senang aku, walaupun aku tau kau sangat malas nak layan,kan? :P

Ini bukan gambar scandal, ok!

Happy Birthday ke-21
29 oct 1988


Semoga segala impian dan cita2 kau tercapai. May Allah bless u~ :)

p/s: 4 nov nanti ada lagi mamat poyo nak keluar dalam blog aku pulak. Haish~ haha'

5 Responses so far.

  1. ain says:

    selamat hari jadi,anam!..
    dari description sudin tu, aku sure ko mesti baik.(angguk tanda yakin)
    sebab sudin akan tulis orang sengal, poyo, selenge kalo dia sayang orang tu, n nak puji kebaikan orang tu, tapi xterucap dengan kata-kata pujian..haha ;P

  2. cis..aq hampir2 perasan tahap tapir bila baca tadik.igt kan nak tulih anum tp slh taip.bila dh scroll bwh tgk gambar,ok bukan.scroll lagik.ok bukan jgak sbb hari ni bukan besday aq.haha!
    sekian,anum yg dingdong

  3. udienjai says:

    ain: eleh, memandai je kau kan? ok, nampaknya x boleh la nak panggil 'mak' aku ni sengal, ngokngek lagi.. urm, ada idea tak nak tukar apa?

    anum: TEEETT! sila malu, ok! haha' xpe2.. bila besday kau? nnt aku buat khas tok kau pulak,k? :)

  4. ain says:

    hello..'hands up'mne boleh panggil mak poyo, sengal sume tu. suspect sikit.. ;P
    ape kate ko panggil cantik, bergaya, ayu, berkaliber. sure aku anggap tu sbgai kutukan,.. haha ngeng~

  5. hey hey hey
    carik sendirik.

    n yeah,aq dh tau r kat mane ko jmpa ct tuh..mmg aussie r. =p dia baik n cool x sbnarnya?slalu bc kat paper je.meh sinih nk dgr cerita ko yg ala2 sumber bleyh dipercayai nih!