What's next after Drumline?

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam..

Untuk kesekian kalinya, penantian untuk menonton movie yang betul2 terkesan! AUGUST RUSH! one word, PERFECT! (see, merah dan bold lagi)


Ookayy.. aku tau yang aku akan ada exam esok pagi, dan sampai sekarang masih kat lecture note week 3.. *sigh*

Aku tak pandai nak komen dengan ayat yang begitu power. Tapi untuk mereka yang sukakan muzik, this is the best movie ever! Seriously, tak caye?? tengok ni..



The music is all around us,
All u have to do is, listen.


6 Responses so far.

  1. pakcik!!!!!!!!!!!!!!
    lambat gila ko layan citer nih=p
    tapi mmg bets..n nway,aq nk start bljar piano lak skang.huhu!muahaha! sibuk je kecoh kat mal n ko.lol!nnt aq dh terer leyh r upload video sndrik kt blog..wohhooo~~~ blum ape2 dh brangan.toink!

  2. haaaa..kan ak da ckp best.yeay!
    good movie kan? :)
    *lagi2 ad hero dia tu *
    wahaha.lol

  3. Aisyahuh says:

    sudien..aku ada almost smua soundtrack die kalo ko nak. including lagu ni.

    ade anthr version lagu ni, jonathan rys meyer nyanyi. tu pun cool gak

  4. Best cite nih! Aku tengok haritu. Dah tengok Once? Tu pun cite ala2 music jugak yang best!!

    (eh aku ni jumpa blog ko sume post pun nak comment kan!)

  5. Hello link blog aku patut masuk under selebriti ok!

    Haha.

  6. udienjai says:

    Once? ok.. aku akan cari jgk.. haha' aijud, aku dah tukar link kau kat selebriti.. bagi chance sikit. lol :)