Beli 1 Percuma gosip(s)

Salam.


Ya betul. Semua orang suka benda murah. Nak yang mahal dan sedap tapi nak bayar dengan harga yang murah. Apatah lagi kalau benda mahal, sedap dan jarang dibeli. 

Macam yang kita selalu beli baju kalau ada promosi sale 50% <-- adakah ini sedap? Ya, sedap di pakai. Terima kasih sebab bertanya -_-, atau makan kat McD tapi beli yang set jer. Lagi best kalau beli yang Happy meal, sebab murah dan sedap, dapat air milo instead of coke bersama hadiah percuma berupa mainan Ben10.

Atau pinjam kad diskaun kawan baik untuk mendapatkan diskaun 20% kat Dunkin Donut setiap hari rabu dan 10% setiap hari selain hari rabu, atau pinjam telefon bimbit (cewahh telefon bimbit konon) kawan baik jugak sebab nak dapatkan diskaun 10% bila makan kat Parsley bila tunjukkan kita sebagai pengguna XL.

Apatah lagi bila pinjam kad diskaun kawan yang terbaik kat Jogja (bodek) untuk mendapatkan harga menarik Bengawan Solo hanya pada 18hb setiap bulan. Beli 1 percuma 1, dan mengajak 10 orang kawan baik yang lain join venture untuk mendapatkan 10 air percuma.


Ya. Kami masih muda dan takde duit sendiri, sebab tu suka benda yang best tapi murah jer. Bukan macam Hanafiah yang beli bila takde diskaun, dan jual mahal taknak join kitorang yang beli bila ada diskaun. :'( eh, terkutuk pulak.

Dan minum The Ultimate sambil layan lagu ni.



3 Responses so far.

  1. ahhh.. like gila lar post kali ni!! anyway, sape punya DD punya kad?? nk pinjam lahhh.. teehee :D
    next 18th kita roxxxxsss begawan lagi ok!!!

  2. entri jujur yang kelakar mcm TEEETT.haha