Tolong Ingatkan Aku

Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Salam.

Hidup menjadi sedikit sibuk sejak kebelakangan ini. Macam tak percayakan? Budak pemalas ni jadi sibuk bukan seperti selalu yang buat2 sibuk dengan menyibukkan diri youtube-ing koreografi mana lebih baik antara lagu Madonna dan Magic dari group Secret Kpop.

Seperti selalu selepas gelabah thesis tak siap2 lagi, langkah laju bertenaga di susun ke arah Rumah sakit Sardjito. Dalam hati berdoa supaya Hanafiah, Yon dan Alya datang lambat sebab dah beberapa kali datang ambil data, hanya mampu siapkan 2-3 medical record jer, jadi perlu memperbaiki rekod peribadi sekurang2nya 8 data hari ini. Cewahh, boleh masukkan dalam New Year resolutions ni.

Dalam dok berdoa dan berfikir kenapalah takde pintu sukahati dari Inter ke Sardjito ni, tetiba ada seorang kawan ni tegur.

Eh sudien, nak pergi mana?
Eh eh, ni nak pergi ambil data untuk thesis. Matilah tak siap lagi.
Banyak lagi ke?
Urm, dalam  3-4 kali dah siaplah kot. Ni nak pergi mana?
Aku nak pergi jumpa doktor THT laa .
Oh kenapa?
Nak buat cerumen removal la.
Laa kenapa pulak? Ni mesti korek telinga dalam sangat ni.
Tak laa. Anak aku yang korek.

Oh comel sungguh anak dia, kan? *Jeles*

p/s: THT = telingan hidung tekak / ENT = ear nose throat.
.......

Jom layan lagu ni. Lagu terbaik Anugerah Juara Lagu ke-25 sambil menangis dan mengumpat kenapa artis pujaan korang tak menang juara lagu. Teehee.




4 Responses so far.

  1. salman ke? anak die korek? LOL
    ana raffali mantap!! yeay

  2. Unknown says:

    ok, since nama ak ad, aku tkan ko nuffnang ko.. hahaha baikkan aku.. hihih

  3. hoo korang buat pakatan tekan nuffnang eh?anap!tekan untuk aku jugak :p

  4. aku mmg target dia menang pun.haha.
    n plus ada zahiril adzim plak atas pentas. bonus marks!