Kecik-kecik cili padi

Salam.

Masa mula buat post ni, jam dah pukul 12.51 pagi WIB. Sepatutnya dah tidur sebab esok pukul 10.00 pagi ada exam. Oh tak, bukan esok, pagi ni. Dan ya, exam terakhir untuk teori lepas 3.5 tahun menyeksa diri nak hafal semua pathophysio dan sebagainya. Dan tidak, kau jangan lupada padahal banyak lagi exam remed kau kena amik sebab sebenarnya 3.5 tahun ni banyak main dan tak study pun. Kantoi.

Aku: Tension la forensic tadi. Macam semua yang aku hafal dan confident hafal kuar. Tapi sekali je aku hafal salah. 
Hanafiah (bukan nama sebenar) : Apa lagi, pergi la study blood transfusion.
Aku: Ish, tak sesuai la kau punya nasihat tu.
Hanafiah (bukan nama sebenar) : Dah tu apa lagi la? itu je pun yang kau boleh buat sekarang!
Aku : *fine*

Bagus jugak ada kawan yang boleh tolong marahkan diri sendiri supaya sedar diri. :')

Eh habistu, yang nak membebel tak tentu pasal padahal study tak habis lagi kenapa? Saje je nak tunjuk yang aku sibuk tengok Live To Dance tadi padahal dalam hati 'Matilah esok nak jawab macam mana'.

Hah' tengok video ni. Kecik-kecik dah pandai menari hebat giler. Kau tu dah tua bangka baru nak terkedek2 gelek sakan. Dan dia dah couple jugak! *Fine fine fine!*


4 Responses so far.

  1. ALYA ZAKY says:

    hafiz nye blog slalo cm emo tp sbnrnye saje2 je ye :P

    kwn ko (bkn nama sbnr) tu mmg bgsla.realistik.hehe

    all the best!!!ak ni pn da tepu bace coma

  2. aq reti menari dowh.haha.chaiyok2 sudien!

  3. Ahaha leka tengok live to dance!

    Aku selalu gak camtu zaman belajar dulu (aicece). Malam sebelum exam leka tengok video youtube la, catch-up Tv series yang bertahun2 ditinggalkan, etc.

    Study2 weh! All the very best!

  4. comey2!!! camtulah aq nak dance t..t kalo nak mask kelas,aq kenalah mtk tlg ko jd partner aq ea??sbb...sbb..ko da byk tgk teknik tarian..haha..(tp xtaulah ko blh menari o x...)