Home

 $.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam.




Kimie : Assalamualaikum abg udin. Apa khabar? Adik dekat rmh Pasir Gudang ni.
Aku: Waalaikumsalam.Udin sihat je. skg ada kelas. tp bosanla. Adik buat apa kat rumah tu? Nk pindah ke? Hihi'
Kimie: Kita duduk sini makan2 je. Bekelah.. HEHE.. skg tengah kelas ape? kenape bosan sgt? blaja betol2 lah. jgn maen2

Amboi budak kecik ni kan. Pandai pulak la dia nasihatkan aku suh study. Dia tu org suh study tak nak, maen game jer keje dia. Haish~

Aku: Berkelah apa pulak kt rumah tu kan. Pergi la pantai ke air terjun ke. Lagi best. Skg tgh kelaspasal appendix. Hehe' adik rasa udin nak blk tak bln 1 nnt?
Kimie: Balik lah adik rindu abang udin.skrg ni musim hujan. mane boleh pergi pantai. nanti ada tsunami. kui3..

Bodek lebih! siap ada kui3.. lagi tu. siapa yg ajar tak tau la..

Aku: Ish sengal. Adik tau je tsunami tu apa? Urm, tak tau lagi la. Tket mcm murah tp takde duit. Adik belanje belikan tiket boleh tak?
Kimie: Adik ade seringgit cukup x? he'he.. adik tau lah! Tsunami tu banjir besar!
Aku: Alaa.. tipu dosa mati seksa, bln puasa takleh mkn burger.Hehe' duit raya adik kan byk. kt bank pun ada lg. Udin taknak belikan game la cmni. Siapa lagi kat situ?
Kimie: semua ada. Yelah nanti adik bg abg udin duit.. berape abg nak? kui3..

See! dia bodek je lebih tau. Dengar game jer terus segar bugar.Tapi ok jugak kan? lepas ni sure die pujuk mak ngan abah suh support duit tiket aku ^_^ <-- mood bahagia.

Aku: Boleh caya ke? Burger aritu pun adik pakai duit mak. Haha' urm, dia tak pakai duit kertas la.Dia pakai kad krdt nk beli tiket.
Kimie: Adik xtau lah. nanti adik buat kad kredit untuk abg udin beli tiket ea? ahaks.. adik xtipu. adik cakap betol ni.
Aku: Yela2. Apa kata kalau adik ngan mak abah je dtg sini. Lg best. Boleh naek kapal terbang. Best~
Kimie: boleh. nanti cuti adik datang la..
Aku: Ok. Urm, udin dh abis klas ni. Nak g mkn. Lapar :( kirim salam kat semua k.
Kimie: Ok selamat menjamu selera. Assalamualaikum.

So Fazrul, nak pergi Bali ke tak ni?

2 Responses so far.

  1. ain says:

    adik ko comel! *cop!* haha
    (jdi abg ipar aku)

  2. omg.super duper cute lah.
    nmpk sgt sincere.purely innocent