Sahabat adalah insan yang akan sentiasa ada bila masa suka dan duka, dikala kau memerlukan tempat untuk bersama, dan bila kau tidak memerlukan sesiapa; di mana dia datang untuk berkongsi kegembiraan dan kedukaan yang dia ada. Bersama. Bukan hanya kau, tapi juga dia. :')

8 Responses so far.

  1. ain says:

    mendalamnya, sudin.
    aku faham, tapi tak faham sgt. -_-"
    mksd dia ape? sila terangkan dalam bahasa ben10. :D

  2. udienjai says:

    ain, aku kena expain kat Kimie dulu, pastu nnt aku suh dia bagitau kau, sbb aku tak tau bahasa ben10. Oh ya, mungkin abah aku pun boleh tolong jugak. sebab mereka berdua je kat rumah tu yg tgk cite kanak2 tu (-_-")

  3. sebab itu aku memilih bila datang perkataan sahabat tu =)

  4. kenapa semua orang tulis pasal sahabat sekarang????

    sb sahabat adalah yang kedua setelah kedua... sahabat yang baik adalah yang tidak berubah meskipun zaman berubah..

    saya sayang sahabat saya kerana Allah taala.. tak kisah dia baru datang atau sudah lama kenal.. kalau boleh bersama, sentiasa bersama dalam susah atau pun senang...

    sahabat adalah anugerah yang tak ternilai dari Allah.. Allah bless us :)

  5. udienjai says:

    ana: loike!

    anum: kau memilih tapi kau sgt senang je friendly dgn semua org kan? haha' its a good thing :)

    iz: amin. May Allah blees us^^

  6. sudin,sy x tau nak cakap apeeee..
    hurm. I hope i can be a good fren,but somehow i just couldnt bear it anymore i prefer to keep it a silence and swallow it all

  7. ain says:

    adik dan abah ko sgt cute! [nnti suruh kimie xplain pd aku ya?!] ttanya-tanya kenape wlpn ada 3 org lelaki dlm keluarga, hanya 2 org ini dibekali sifat cute. haha'

    yelaa2, nnti ada berita gembira aku cerita pd ko, ok? kalo dpt mkn kebab kira berita gembira juga kn. :D

    smoga cepat sembuh sudin! jgn sakit2, nk balik dah. klo tak,aku amik tiket ko! :P