Saya sayang dia, sudah tentu dia sayang saya juga

Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Salam..

Saya sayang dia, sudah tentu dia sayang saya juga. Sila jangan jealous! :P
Hanya satu-satunya wanita yang akan saya sayang sampai bila-bila. (Ain, Ima dan Ikah: korang belikan aku hadiah mahal baru aku sayang, okay?)

HAPPY BIRTHDAY MAK~
Kasmidah Binti Pairan
7 Mac 1960

p/s: nanti dah besar dan kaya (berangan itu perlu), Udien belikan kerusi urut ogawa yang mak nak. Tapi sekarang, mak minta la Kak Ain yang belikan hadiah yer? sebab dia dah banyak duit. Hihi'

6 Responses so far.

  1. selamat hari jadi mak!
    eyh mak cik.hahah!

    mak ko baca x nih weyh?toink!

  2. salam... makcik... happy birthday.. time kasih sb lahirkan kawan saya yg bernama Nur Hafizuddin Jailani ni.. saya rasa makcik mesti tak ajar dia jadi sengal, tapi makcik ajar dia mende2 yg baik... so udien.. sila jangan sengal...

    makcik.. thanks for everything..

    anum: mak udien bace lar.. hehe.. ye kot.. saya rindu TT :-|

  3. udienjai says:

    anum: HAHAHA' boleh je nak panggil mak, tapi lepas ni kau kena tolong kemaskan rumah dan masak nasi. lol

    iz: erkk, tapi mak saya tak ajar saya macam mana nak jadi doktor jugek! :P

  4. haha... bru perasan anum tulis mak.. amboi2 anum.. nakal ye.. nk tackle udien kne pandai amek ati iz dulu.. haha.. nnt iz jmp mak udien ckp ada org nk merisik udien :p

  5. Tanpa Nama says:

    hello there.:)

  6. aiNJai says:

    hahaha.....sudin, mksd ko 'besar & kaya' tu mksdnya ko gemok & kaya heh? sbb aku rs ko dh cukup beso. hahahaha.....