Burung Gagak

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$

Salam..

Ingat tak iklan Raya Petronas pasal burung murai? Kalau lupa, boleh tengok kat sini.

Walaupun agak tiada kaitan, tapi mungkin ada. Antara burung gagak dan burung murai. Sila teka? HAHAHAHA'


Selamat Hari Lahir ke-22 Pakcik Fikri :)
4 Februari 1988

Semoga panjang umur dan murah rezeki, serta menjadi manusia yang berguna. Ya, berguna juga bermaksud boleh dipakai. Dalam erti kata lain, boleh dipakai kalau nak pinjam duit, pinjam keyboard, pinjam nota dan pinjam baju over yang kau ada tu. Dan juga seluar, kasut, beg dan segala2nya yang over. 

Gambar ni sangat lawa dan menyebabkan aku agak jealous. Fine~

Disebabkan kejealousan aku, aku tebus dengan gambar ni! :P

Maaf tiada kata2 yang dapat diungkap. Mungkin sebab malas nak buat dosa dengan mengutuk dan memangkah si tuan punya diri. *padahal sebab nak baca anatomy yang sangat susah dan yang telah menyebabkan aku fobia/trauma/apa2 je ayat yang sesuai atas kegagalan aku dalam exam yang lepas*

(kalau siapa yang perasan, post ni dah edit, sebab ada kesilapan teknikal masa menaip, mungkin juga sebab otak dah sewel sebab anatomy, sigh!)


*gambar ikhsan Fazrul Basir

7 Responses so far.

  1. happy belated birthday uda.. =)

    udien cantik gila lar pic atas.. sape nye camera wey... *jeles* along nye ke?????

  2. ayah,burung ape tu??
    bukan burung gagak lar.. :D

  3. happy birthday..waaa~~ko pun dh ada gmbr hebat2 skang.cis!

  4. udienjai says:

    iz: ye fazrul punya. sila jealous!

    anum: urm, perlu ker aku terangkan dengan lebih mendalam? haha' ni bukan kamera aku. aku punya dah buat barang peninggalan kat bali. saje nak buat letak kat muzeum kat sana T_T

  5. saja bikin ko panas hati..x sangka plak yg jadiknya kecik hati.wey!!!
    nk layout cam ko gak!i mean yg gmbr blkg tuh.;pls pls pls

  6. udienjai says:

    owh aku lupa nak reply komen korang sebelum ni? nak aku ajar cara buat layout yg cun melecun ni ke? nanti aku try ajar kalau ada masa lebih okay? :P

  7. cis,penat aq ckp PLS PLS PLS dgn penuh manja sekalik...ko reply "nnt aq ada masa" je??hampeh!