Mamat poyo

$.. Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani ..$
 
Salam..

Masa tengah bosan dan sengal-sengal badan tak tau nak buat apa tadi (bukan tak tau nak masak tahu lauk apa okay), aku pun terjumpa satu video syok sendiri dalam banyak2 file dan folder yang ada dalam laptop kuno perisa acer aku ni. Tiba-tiba terasa macam diri ini sangat glamour dan ramai peminat. (Tolong jangan kira berapa banyak pengikut aku kat sebelah ni, dan juga berapa ramai staker aku mengikut bancian di sebelah kanan bawah ataupun paling bawah di muka surat ini.sambil membandingkan dengan kalian punya.Ya aku tau, tu semua sangat tak popular! *sigh*)

Korang pernah tak jumpa muka korang masuk TV ataupun mana2 majalah di dunia?

Memang tersangat poyo dan ... (sambung ayat menggunakan ayat sendiri). Tapi, hei hello hello anda semua, aku di youtube~!



Padahal diri sendiri yang uploadkan. T_T

Dedikasi ucapan terima kasih kepada Aisyahuh yang baik hati lagi berwibawa. Aisyah, keyboard dengan music note kau masuk youtube la.. :)

Eww.. tak baik jeles la. okay lah. bagi chance.. tengok la diorang ni yang memang sangat popular dan cun melecun. Tiga juta viewers okay. TIGA JUTA!



5 Responses so far.

  1. clap clap clap!

    Yay bolehla ajar aku main nanti!

    :)

  2. udienjai says:

    aijud, aku baru tau sikit je la. :P

    thanks..

    tapi aku sgt tak faham dengan tumblr. boleh ke komen dan macam mana dia bekerja? (ayat skema)

    patutlah dah lama kau tak update blog. *sigh*

  3. Aku dah update! ;)

    Tumblr tu ko re-blog apa yg ko suka. xde comment2 pun. haha.

  4. Aisyahuh says:

    fames keyboard aq. bayar..bayar..this is not part of bargain. ha ha

  5. udienjai says:

    aijud: =]

    aisyah: kena bayar ke? ganti dgn rendang boleh tak? :(